Спасибо, но мне скорее нужны механики, кто сможет понять, это воздух в системе или ещё что.
Обращайся к Юре, он вроде шарит
	Отправлено 18 Октябрь 2024 - 02:08
Спасибо, но мне скорее нужны механики, кто сможет понять, это воздух в системе или ещё что.
Обращайся к Юре, он вроде шарит
Отправлено 18 Октябрь 2024 - 02:32
Кстати, себе такую ставил) Дёшево и сердито)))
https://www.21vek.by...fortisflex.html
Материал - электротехническая медь марки М1.
Покрытие - олово-висмутовое электролитическое лужение.
Высокая гибкость изделия за счет плоской формы шлейфа.
Размер винта - М8
Ширина - 18.9 мм
Сообщение отредактировал Sasha tds: 18 Октябрь 2024 - 02:33
Отправлено 19 Октябрь 2024 - 09:25
Спасибо, но мне скорее нужны механики, кто сможет понять, это воздух в системе или ещё что.
TheCrow добра дыагнастырую кампом. И за гэта не бярэ шмат грошай. Проста набяры яго, распавядзті, што цябе незадавальняе, ен табе прапануе, як і што можна паглядзець.
Отправлено 19 Октябрь 2024 - 09:33
Супер. Выглядае як родная, і каштуе капейкі.
Отправлено 02 Ноябрь 2024 - 06:46
Отправлено 03 Ноябрь 2024 - 08:35
Отправлено 03 Ноябрь 2024 - 08:46
Добрый вечер. Подскажите хороший сервис по ремонту Турбин. Спасибо.
Турбомикрон, smturbo
Отправлено 04 Ноябрь 2024 - 12:30
Может кто чего подскажет, такая проблема:
после длительной стоянки машины, при открытии передней пассажирской двери, из района уплотнителя вытекает пол литра воды на землю.
В салоне сухо (герметик когда-то проклеивал)
Проверь дренаж двери
Отправлено 04 Ноябрь 2024 - 08:51
Проверь дренаж двери
Отправлено 05 Ноябрь 2024 - 01:19
Да, дренаж про него и подумал. Но сегодня всё-таки обнаружил влажный ковралин в салоне. Буду снимать карту вообщем.
Подскажи, получилось ли у тебя устранить запах выхлопа в салоне?
Мне когда экологию удаляли, установили уплотнительное кольцо металлическое и новый хомут. Вроде стало получше, но иногда, когда стою на холостых затягиает запах в салон, наверное от более вонючего выхлопа без DPF, когда например ветер выхлоп под машину загоняет и вентилятор его засасывает.
Отправлено 05 Ноябрь 2024 - 06:56
Мне когда экологию удаляли, установили уплотнительное кольцо металлическое и новый хомут. Вроде стало получше, но иногда, когда стою на холостых затягиает запах в салон, наверное от более вонючего выхлопа без DPF, когда например ветер выхлоп под машину загоняет и вентилятор его засасывает.
Отправлено 05 Ноябрь 2024 - 07:04
Не могу нигде найти вообще как данную работу произвести по замене хомута и прокладки. Сложно вообще там?
Зняць-паставіць сажавік (ну корпус сажавіка). Пракладка паміж сажавікам і выхадам выпускнога каллектара.
Проста, калі без пракладкі 
 Я з пракладкай, адзін, на яме - за...ся 
 І хамуты левыя не спрыяюць працэсу.
Мне гэта пракладка, спадзяюся, дапамагла.
Сообщение отредактировал YasX: 05 Ноябрь 2024 - 07:09
Отправлено 05 Ноябрь 2024 - 10:28
Зняць-паставіць сажавік (ну корпус сажавіка). Пракладка паміж сажавікам і выхадам выпускнога каллектара.
Проста, калі без пракладкіЯ з пракладкай, адзін, на яме - за...ся
І хамуты левыя не спрыяюць працэсу.
Мне гэта пракладка, спадзяюся, дапамагла.
Отправлено 06 Ноябрь 2024 - 10:45
Ты выходзиць сам гэту працу рабиу па замене?
Мо дзе ссыль есць, каб паглядзець фронт працы
Я проста турбу пару раз сам знімаў-ставіў. Тое самае, але без турбы. Але часу шмат прайшло, не памятаю дэталі добра. Пазакрывалі усе TIS-online.
https://www.realoem....&diagId=18_0591
1. зняць пластык знізу перад.
2. адкруціць хамут ад сажавіка на трубу на выхлап, нумар 4 (ен можа згніць ужо).
3. адняць кароткую такую цягу ад сажавіка да матора, там яшчэ нейкі малы кранштэйн, я і яго адкручваў, каб не замінаў (7, 5)
4. адкруціць гайку кранштэйна, што ад сажавіка да турбы (2, 3). Я адкручваю знізу, адзяю галоўку на абодва удлініцеля з набора, знізу праз раму можна далезці.
5. Трохі павярнуць сажавік і ен лехка выходзіць.
Ставіш пракладку (хз, але яе німа ў гэтым раздзеле), і пачынаецца самы сэкс 
 Трэба сцэнтраваць выхад з турбы з уваходам сажавіка і не прая...ць пракладку, потым адзець кранштэйн і закруціць гайку. Ўся гэта бадзяга бэйўтаецца, выскоквае пракладка, збіваецца сажавік, левыя кранштэйна мне здаецца навогул хрэнн закруціш, адзін тым болей. Месца німа, рукі абдзертыя ![]()
Адзін раз мне меньшы дапамагаў, нешта зверху прыціснуў, потым я адзін рабіў, прыхватваў знізу сажавік кранштэйнам, каб не бэўтаўся. Ну і да ўсяго я гайкі кожны дзень не кручу, мо там можна неяк па іншаму.
Сообщение отредактировал YasX: 06 Ноябрь 2024 - 10:46
Отправлено 06 Ноябрь 2024 - 12:58
Если нужен номер этой прокладки 18308518970 я брал оригинал
Сообщение отредактировал Egorich: 06 Ноябрь 2024 - 01:03